Educatia pietei
- factor esential in evolutia segmentului serviciilor de curatenie profesionala
Produsele si serviciile de curatenie profesionala reprezinta
o industrie in ascensiune pe piata din Romania, iar Cleaning Show 2014 ramane
in continuare singura expozitie dedicata industriei pe piata locala. Despre
evolutia acestui segment, despre importanta educatiei pentru dezvoltarea
pietei, precum si despre strategia de crestere adoptata in acest an, am stat de
vorba cu Daniela Florenta Tivig,
Director General al Cleaning Logistics –
unul dintre liderii pietei produselor de curatenie profesionala si expozant in
cadrul Cleaning Show 2014.
Cleaning Show: Care este secretul succesului pentru o companie din domeniul
curateniei profesionale?
Cleaning
Logistics:
Nu stiu daca putem vorbi despre un secret sau o reteta a succesului in acest
domeniu. Ca in toate domeniile, este vorba de foarte multa munca si
seriozitate, insotite de o combinatie de factori: focusul pe construirea unor
relatii de parteneriat de lunga durata, intampinarea nevoilor clientilor sau potentialilor
clienti cu produse de calitate superioara demonstrata si, nu in ultimul rand, oferirea
de consultanta si training de specialitate ca parte a serviciilor pe care le
oferim.
C.S.: Care sunt
noutatile pe care vreti sa le impartasiti cu vizitatorii Cleaning Show anul
acesta?
C.L.: Ca in fiecare an vom prezenta noi produse lansate
de catre furnizorul nostru Allegrini, precum si un nou echipament de diluare a
detergentilor. Mai multe detalii insa veti afla doar vizitand stand-ul nostru
de la Cleaning Show 2014.
C.S.: Ce
deosebeste gama de produse Allegrini de celelalte produse de pe piata?
C.L.: Principalul atuu al produselor Allegrini il
reprezinta calitatea recunoscuta si
demonstrata la nivel de industrie. In plus, oferim clientilor nostrii
suport si instruire pentru utilizarea detergentilor in functie de fiecare
sector in parte.
C.S.: Cum
estimati ca va evolua segmentul produselor pentru curatenie profesionala din
Romania?
C.L.: Evolutia pietei depinde foarte mult de cresterea
gradului de constientizare cu privire la piata serviciilor de curatenie
profesionala. Important in evolutia industriei este sporirea numarului clienti
care fac diferenta intre folosirea produselor profesionale pentru curatenie si utilizarea
produselor de uz gospodaresc. Cele doua game de produse se deosebesc esential
printr-o serie de parametri esentiali.
Pe piata din Romania sunt inca foarte multi
producatori de detergenti ale caror produse nu intrunesc parametrii de calitate
ai produselor profesionale. Din cauza preturilor foarte scazute aceste produse sunt
de multe ori sunt preferate de clienti.
C.S.: Cleaning
Logistics detine doua standarde de certificare ISO – 9001 si 14001. Ce
reprezinta obtinerea acestor standarde in contextul evolutiei companiei?
C.L.: Cleaning Logistic doreste sa actioneaze in mod
responsabil fata de comunitate, iar odata cu obtinerea acestor 2 standarde
dorim sa aduce un plus de valoare produselor pe care le comercializam si sa
accentuam grija pe care o avem fata de mediul inconjurator.
C.S.: Care sunt
planurile de dezvoltare ale companiei pentru urmatoarea perioada?
C.L.: Anul 2014 a inceput cu o prima dezvoltare
teritoriala pentru societatea noastra - incepand cu luna ianuarie am deschis un
punct de lucru la Constanta, pentru a putea fii mai aproape de clientii si potentialii
nostri clienti din zona de sud. Strategia noastra de afaceri pentru acest an
include dezvoltarea portofoliului de clienti prin patrunderea pe segmentul
serviciilor de curatenie pentru sectorul sanitar sau pentru institutiile de
stat.
Inscrierile la Cleaning
Show sunt in plina desfasurare! Pentru mai multe informatii legate de
participarea la eveniment in calitate de expozant, va invitam sa luati legatura
cu directorul de proiect, Luciana Stoleru, la adresa de e-mail cleaningshow@euroexpo.ro sau la
numarul de telefon 021 321 60 30.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu