Analiza unei
companii este o metoda des folosita in mediul de afaceri, pentru ca
ajuta la proiectarea unei viziuni de ansamblu asupra firmei.
Lansam competitia
“Compania anului 2016”.
Cu doua mari
directi:
1. Companie
furnizoare de produse de curatenie,
2. Companie
furnizoare de servicii de curatenie.
Categorii:
a. Companie
locala: care deserveste unitatile administrativ teritoriale limitrofe (au
granita comuna) cu unitatea unde are sediul social,
b. Companie
zonala: care deserveste maxim 20 de unitati administrativ teritoriale +/-
Bucuresti,
c. Companie
nationala: care deserveste peste 21 de unitati administrativ teritoriale
+/- Bucuresti.
Se vor analiza,
in functie de directia companiei:
- echipamentele
profesionale de curatenie minim 70% din dotarea companiei,
- utilizarea de
solutii profesionale de curatenie minim 60% din consumabile
- tipul de
contract de munca part time sau full time (pentru angajati),
- carnetul de
sanatate al angajatului,
- scolarizarea
angajatilor,
- existenta unei
retele de distributie,
- existenta unei
unitati de service in fiecare unitate administrativ teritoriala unde se
comercializeaza echipamentul,
- clientii
furnizorului vor completa un formular din care sa reiasa gradul de satifactie
fata de compania furnizoare.
Taxa de inscriere
1.000 lei/companie pentru o singura directie. Gratuit pentru companiile
partenere.
Termen limita de inscriere 31.08.2016.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu